El Correo, El País eta The New Yok Times egunkarien web orriak aztertuta, parte-hartzea eta interaktibitatea ulertzeko modu ezberdinak antzeman daitezke.
The New York Times-ek ematen duen parte-hartzeko aukera bere kazetariek sortutako informazioari lotuta doa kasu guztietan: albisteak bidali daitezke, komentatu (behin erregistratuta, El Correo eta El País-en ez bezala), albiste ikusienak zeintzuk diren jakin eta albisteen feed-ak jaso.
El País-ek eta, batez ere, El Correo-k, aukera horiekin batera, inkestak, foroak eta erabiltzaileen blogak ere badituzte, eta argazkiak edota bideoak bidaltzeko eta elkarrizketa digitaletan galderak egiteko aukera ematen dute. Parte-hartzea suspertzeko aukeretako gehienak “Participa” izenpeko atal batean biltzen dituzte bi egunkariok, parte-hartze horri ematen dioten pisu handiaren erakusle. Izan ere, bi egunkariren web bertsio soilak izatetik urrun daude jadanik.
Hiru zibermedioen arteko bat-etortze esanguratsuenetariko bat sare sozialei ematen dieten garrantzian dago: El Correo-k, El País-ek eta The New York Times-ek orrialdeak dituzte Facebook-en.
No hay comentarios:
Publicar un comentario